niedziela, 29 sierpnia 2010

Prowadzenie bloga kojarzy mi się wyłącznie z pierwszym postem o treści "Cześć jestem Tosia mam 13 lat a to jest mój nowy blogaseek. Będę w nim na bieżąco opisywać co dzieje się w moim życiu. xD Mam nadzieje że będzie się wam podobało. CZEKAM NA KOMENTARZE. xD Całuski! :* xD" Nie mam 13 lat i nie będę opisywać tutaj niczego poza zdjęciami.


Pierwsze zdjęcia to zdjęcia kogoś kto miał mi przypomnieć, żebym po powrocie z wakacji założyła tego bloga, ale w rezultacie sama musiałam o tym pamiętać!

3 komentarze:

  1. Drogi martwy płodzie! nie znam Cię ale widzę, że zaczynasz fajnie pisać ten blog :D życzę powodzenia! będę regularnie czytać! ;p
    PZDR xD
    Wiesław Grzesik

    OdpowiedzUsuń
  2. martwy płód to dobra nazwa dla genialnego blogera. tak myślę. taka kontrowersyjna!

    fajnie tu tak w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie . i ten klimat budzący w czytelniku pewnego rodzaju napięcie. Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń